Satu Mare, România
La Multi Ani!!!
Felurite
Satu Mare

Curs Receptioner

 
Plasat:
06.09.2018, 20:07
Anunțul nu este actual.
Cu părere de rău, autorul anunțului a închis acest anunț.
Acest anunț este închis. El nu mai este actual.
Advertisment:
Detalii curs
Recepţionerul re­pre­zintă interfaţa dintre client şi hotel, asi­gurând activită­ţile de la recepţie- locul unde clienţii au primul şi ul­timul contact cu hotelul care oferă servicii de cazare.

Obligatiile includ: sa repartizeze camerele în functie de cerintele si solicitarile clientilor – sa îi întâmpine pe oaspeti – sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie în limbi straine – sa se ocupe de plângerile si solicitarile oaspetilor – sa îndeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc. – sa tina înregistrarile si sa faca munca specifica de birou – sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel – sa contacteze bancile, birourile de schimb valutar – sa accepte moneda straina si carduri de credit.

Persoanelor care lucreaza ca si Receptioner Hotel , dar nu au calificare , firmelor care isi trimit angajatii la calificare dar si persoanelor care au loc de practica , le vom acorda un discount de 5% ( locul de munca fiind loc de practica )

Durata curs : 18-20 saptamani ( 1/3 stagiu teorie , 2/3 stagiu practica )

Conditii de participare la curs : 10 clase absolvite (invatamant obligatoriu )

Ce se invata la acest curs?
Efectuarea de operații specifice pentru sosirea și plecarea clienților.
Asigurarea efectuării plaților de către clienți
Oferirea de servicii hoteliere către client
Rezolvarea reclamațiilor clienților
Promovarea imaginii hotelului
Organizarea cadrului general de deschidere și inchidere a activității punctului de recepție
Asigura activitatile de la receptie, repartizarea camerelor in functie de cerintele si solicitarile clientilor – sa ii intampine pe oaspeti – sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine
Sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor – sa indeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor
Transmiterea de mesaje etc. –
Advertisment:
Advertisment:
AcasăHartă SiteCondiții de utilizareAjutorContacte
Se încarcă ...